We lie in each story. This aint that story.

Tuesday, November 18, 2014

Shhhhh! Its between me and you right?

9:07 AM Posted by BUDAK LAMPOH , No comments

Secrets is what makes us friend closer, right? -Allison, pretty little liars.

Yup, you got me! I am pretty little liars hard dying fan. Rahsia. Kalau ada rahsia yang kita nak simpan itu adalah satu cara bonding dengan kawan. Persoalannya. Sejauh mana kebenarannya? Kalau dikira aku, rahsia adalah satu senjata yang boleh kita simpan dan simpan dan simpan dan ledakkan pada masa dan ketika yang sesuai. Kenapa? Sebab rahsia yang kita pegang kita boleh, bila-bila masa boleh nak pecahkan kalaumkawan kita tikam kita dari belakang.

Ya, saya memang seorang yang psycho. Kalau satu masa nanti akan aku kenali dunia yang lebih baik, rakan yang lebih baik, ya. Rahsia itu akan aku simpan sebaiknya. Seperti sekarang. Rahsia adalah satu ledakkan dalam hati yang aku rasa nak saja bagi tahu kepada orang lain. Tapi, who would i trust? Begitulah dunia masa kini. Tragis. Penekanan you cant  trust anyone is viral.

Jadi kenapa nak berahsia? My life is an open book. Tapi aku pegang janji ini, rahsia ini. Untuk apa? Sebab apa yang aku pegang dari dulu hingga sekarang adalah janji aku. There is two books, one leads to mine, one leads to others. The key to the other one is for them to unlock. Just believe me, if i pass the key to someone else, i do believe he or she will keep the key in a safer place than mine.

Nukilan ini penuh misteri, adalah satu nukilan untuk memperingati diri ini dan juga yang lain, rahsia itu dinamakan rahsia agar cerita itu kita sahaja yang tahu. Shhhh! Its between me and you right?

Melirik jari menulis,
Lampoh.

0 kata orang: