We lie in each story. This aint that story.

Monday, November 17, 2014

Exam is HERE!!!

6:52 AM Posted by BUDAK LAMPOH , , No comments

Aku bakal guru. Pergh ayat. Esok adalah ujian yang pertama aku untuk semester ini. Haprak semua masih tak belajar lagi. Oh, aku! Bila lah nak sedarkan diri dan menggerakkan diri untuk belajar. Tapi tak apa, jadi cikgu nanti masa aku pulak bagi ujiannya.

Jadi, mari keluarkan semua kertas, buku, pen dan highlighter. Mari kita belajar. Hmmm, tggal nak ajak kerajinan lagi untuk turun padang. Kalau satu masa nanti blog ini dapat perhatian, ini adalah musim kemalasan aku. Haiiih. Buat blog baru lepas tu malas pulak. Hadoi.

Di sebalik kedukaan aku nak belajar ni, ada juga kebahagiaan. Dalam masa 3 hari lagi aku akan balik ke asal usulku untuk bercuti! Oh, bahagianya! Masa cuti nanti insyaAllah aku akan update ko sungguh-sungguh histoire. Akan buka satu lembar cerita yang baru. maksud aku nukilan yang pertama.

Bila jari berkata,
Lampoh.

0 kata orang: