We lie in each story. This aint that story.

Monday, December 22, 2014

Wedding Season!

10:27 PM Posted by BUDAK LAMPOH , , , No comments

Keluarga aku baru sahaja selesai membuat majlis persandingan maksu aku. Pergh punyalah letih walaupun aku dah cukup malas dan ada masanya aku larikan diri daripada kerja. Selalu sahaja kena jerit, jerkah dan semjanya lah. Dahlah keluarga aku suara tak perlu microphone pon dah kuat.

Bila berfikir tentang perkahwinan : who is next?

Untuk keluarga aku dah ada jawapan. My cousin will be next. Yeay! Akan ada satu lagi majlis dan kali ini aku mungkin dapat melarikan diri seratus peratus. Hooo yeahhh! Hehe. Bukanlah taknak datang majlis tersebut. Tapi kena tahu tanggungjawab masing-masing. Aku belajar lagi.

Untuk segalanya yang berlaku apa yang penting bagi aku adalah berkat aka barokah. Malam ini sudah ada meetinb pulak dengan keluarga nak cerita ni. Macam mana lah keadaannya nanti. Semoga baik-baik sahaja. Amiin.

Moga aku bersedia di masa hadapan,
Lampoh:who is next?

0 kata orang: