We lie in each story. This aint that story.

Sunday, November 30, 2014

Be anything, just dont be UNGRATEFUL.

4:52 AM Posted by BUDAK LAMPOH , , 1 comment

Minggu ini membuka minda aku dengan pelbagai rencana yang ada, keadaan yang menentukan dan kehidupan yang tidak berapa memberansangkan. Aku mahu jadi seperti dia. To walk the talk and be the NEW me.

Mungkin orang mahukan harta yang banyak, wanita yang cantik, jodoh yang pasti dan kehidupan yang senang. Bohong kalau aku cakap aku tak mahukannya. Tapi sekarang, aku mahukan apa yang aku nukilkan ini sebagai satu ubat. I want to walk the talk and be the NEW me.

Tiada satu kehidupan yang senang. Ya, mungkin bagi kita semua ungkapan yang baik adalah smile, cause you are worth it. Tapi bukan senyuman sahaja yang mampu membakar semangat untuk maju sebab kadang kala,

We need to cry so the burden that we held is let loose.

So December, be nice to me. I want to walk the talk and be the NEW me.

Perubahan yang pasti,
LAMPOH