We lie in each story. This aint that story.

Wednesday, December 3, 2014

Kalau aku punya cerita, kau mahu baca?

5:24 AM Posted by BUDAK LAMPOH , , No comments

Apa yang telah kreativiti bawa kepada kita selama ini? Kreativi bukanlah sesuatu yang senagn didapati. Inovasi pula apabila kita belajar untuk mengubah sesuatu itu kepada yang lebih baik. Sebenarnya bukan kreativiti ataupun inovasi yang ingin aku katakan.

Kali ini ianya tentang idea. Idea terbaru aku untuk menulis satu cerita pendek. Memang aku suka membaca, tapi hakikatnya aku suka bercakap membuatkan aku mahukan diri aku menjadi seorang penulis. Aku ada tulis beberapa cerita, dan orang lain suka akan cerita aku. Bu how about now? Will the be readers.

Jadi kekeliruan berlaku apabila soalan ini ditanya:

Aku post di blog ka? Ataupun aku nak tulis dahulu dan tanya pendapat orang lain?

Hmmmm. Dalam golongan cliques aku banyak yang suka membaca. Jadi senanglah nak mintak pendapat. Tanya mereka dan harap mereka tak curi pendapat aku. Heee. Jadi apa yang akan jadi seterusnya?

Saya menyeru kepada pembaca sekalian (macam banyak), tolong beri pendapat!

Kekeliruan yang jitu,
Lampoh

0 kata orang: