We lie in each story. This aint that story.

Tuesday, December 9, 2014

I am a sad man

4:49 AM Posted by BUDAK LAMPOH , , No comments

Ini adalah cuti masa panjang aku dan aku sangat bosan. Apa yang aku lakukan sehari-hari semuanya sama.

Bangun pagi 5 am➡subuh➡main game ➡sarapan ➡mandi ➡tgok tv ➡ tdo pkul 9 sampai 1130 ➡ makan tengah hari ➡main game atau baca majalah sampai 430pm ➡jog ➡mandi ➡maghrib sambung main game ➡ makan malam ➡main game ➡ 930 pm tdoq!

Aku dah repeat benda di atas selama dua minggu kalau ada kelainan, eh takda kelainan sangat lah. Saya bosan. Nak tulis cerita, akan tetapi hati ini belum lagi merasa untuk menulis cerita. Sudah ada idea. Cuma kalau dibenak hati ini ingin menulis, saya akan menulis.

Jadi esok saya akan cuba ubah gaya hidup saya. Kecuali part bangun awal tuh saya masih nak guna. Heee. Sayang lah nak bangun awal hari-hari. Ya Allah, jadikanlah lampoh kurus ya Allah.

Jadi esok saya nak mulakan hari saya dengan menangkap gambar, kemudian saya akan... entahlah. So lets the heart decide by tomorrow.

Mengharapkan hari esok tak sebosan hari sebelumnya,
Mengharapkan perut kempis seperti sebelumnya,

Lampoh

0 kata orang: